vrijdag 18 januari 2013

Ordenen...


In december werd de Studio al behangen, er kwamen planken aan de wanden.
Zodat alle spullen die ik verzameld had geplaatst kon worden.
Maar kon nog lang niet alles kwijt, naaigaren, stofjes, naalden, ritsen, applicaties, lintjes, garen, boordjes, naaipatronen, boeken enz....
Zolang alles geordend is krijg ik meer rust in het hoofd en rust in het hoofd betekend voor mij... ontwikkeling in mijn creativiteit... dus meer achter de naaimachine..
Kwam dat even mooi uit dat appie heijn de voorraadboxen in de had.. want die waren hier ook al.... en uiteindelijk een hele nette werkkamer...
Daarom werd dochterlief deze week verrast met een sjaal, muts, kol en wanten gemaakt van haar Hello Kitty stofje.... helemaal in haar nopjes was mevrouw..
Ook had Studio Kees en Grietje deze week 3 afpraken  over hoe nu verder en dat was weer heel leerzaam.

Bij ons in het dorp is binnenkort een veiling ten bate van 3 sportverenigingen en als sponsering maak ik een rokje... is dat leuk of niet?
                                                                                                      Liefs Lin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten