dinsdag 16 april 2013

Spring

 
De Springfair in Julianadorp daar stonden we met studio kees en grietje,
Zou na mijn vriendinnengroep en Tuitjenhorn en omsterken nu ook de kop van Noord holland aan de rokjes van studio Kees en Grietje willen??
 
Het antwoord is nee... ze zijn wel een paar honderd keer aangeraakt, besnuffeld, ahhh wat een lief rokje...
 
We wilde men sleutelhangers, sjaaltjes en zelf mijn stof werd verkocht...
Maar geen rokjes...
Met als gevolg....


 
Ruim 20 rokjes in de gang....
 
Eens kijken welke ik pas.... en de andere gaan weg voor 10 euro..
 

Zus lief hielp mij die dag... en we hebben veel lol gehad... dus dat kan men niet meer afpakken van ons...
 
 
Maar op de markt staan met rokjes.. dat gaan we niet meer doen.
 
 
 
Met als gevolg van 3 weken hard werken in de studio van huize Kruijer.... een troep... Dus dat is klus 1 voor dat ik weer naaien mag....
opruimen... zal manlief ook weer heel blij van worden.
 

In die 3 weken was er ook tijd voor ontspanning... dagje sauna met mijn vriendin en vooraf kreeg ik dit bakje met bloemetje kadooo... zo lief.
 
 


Voor de kringloop en kuntsel gekken onderons... dit boek moet je hebben...
 
Blogster  Ingrid van Willemswaard van de blog ing-things.blogspot.com  schreef dit boek.. Kringloop geluk en er staan zoveel leuke dingetjes in... vriendinnen van mij zouden zeggen... echt een Linda boek.. met veel plaatjes...
 
 
En later in de week was er iemand die mij wel 5 bossen tulpen.. gaf en het hele huis is nu geel zeker nu ik zelf in een geel t-shirt loop..
( Echt Hema.. altijd 5 euro)
 
Maar wat is het een schat... degene die mij deze bloemen gaf... bedankt!
 

 
De kids knutselde nog even een mooi knutselwerkje in elkaar voor hun vader.
Ja die gaat na 3 jaar studeren zijn diploma in ontvangst nemen.
 
Liefs Linda

 
 
 


 
 
 


 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten