dinsdag 10 september 2013

Carrotcake......mmmmm worteltjes taart

 
Het was 10 jaar gelden dat ik rond liep
 in Australië en ik daar kennismaakten
met deze overheerlijke taart.
Een paar jaar later in New sealend kwam dit
heerlijke taartje ook weer langs.
En sinds dien komt er elk jaar verschillende
keren bij ons op het menu...
 
 
 
De Carrotcake... of te wel de worteljestaart.
 
En alle bak liefhebbers hebben hem wel eens gemaakt.
Dit weekend was het dan zover... het zonnige weer sloeg om en het bakseizoen is geopend!!!!
 
En lekker dat hij was... mmm
Tenminste dat heb ik mij laten vertellen.....
Ben al een paar weken aan de lijn en het gaat de goede kant op!
dus nu even geen taart... maar maakten veel gezichten blij...
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Ik heb 'm ook nog nooit gemaakt (wel gegeten), toch maar eens doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo knap, wel gebakken niet gegeten, en het ziet er zo lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Linda............ lijkt me zo lekker, zou je het recept willen delen??

    trees.schoon@home.nl Zou heel fijn zijn :) Alvast bedankt.
    Groetjes Trees

    BeantwoordenVerwijderen