donderdag 28 november 2013

Flavourites Live 2013







De foto is gemaakt door Kristel van mijn thuisgevoel
Zij maakten een verslag op de blog van 101 woonideeën.













 
We hadden er al een jaar over... want vorig jaar lukt het niet....
En nu we geweest zijn weet ik wat ik gemist heb.....
 heel veel leuks.
 
Samen met vriendin Angelique gingen we van ons kleine dorpje naar de grote stad zonder kinderen, alleen ons zelf...
 
De entree kaarten had ik gewonnen bij Mijnes.
Mirjam van Mijnes organiseerde daar workshops broche maken.
 
rokjes, tape, stofjes, posters, kussen, kleden, kaarten, bordjes, bonbons, armbanden, tassen, portomonees, kleding, slingers, enzzz
teveel om op te noemen.. zoveel leuks.
 
En voor degene die mij een beetje kennen
... denken ...,ja das echt wat voor Linda
 
Nu zag de webshop in het echt.... zo leuk.
 
Mijn handicap is dan alleen dat ik iets zie... en vaak denk... aha doe je dat zo... dat kan ik ook...en gelijk thuis maken...
Soms moet je eigen verwennen en een lekker kopen.
 
Aan het einde van de dag waren we te moe om mee te doen aan de workshop broche maken bij Mijnes .. dus kocht ik 2 DIY pakketjes..
Bij thuiskomst gauw in de zak gestopt voor 5 december...
 
De dag sloten we af met een etentje aan de Dijk in Volendam...
Hapje, drankje, muziekje...... wat wil je nog meer.
Verschillende keren is de glimlach langs geweest.
 
Ans bedankt!
 
liefs Linda
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten