woensdag 30 juli 2014

Liebster award voor Studio Kees en grietje

Een waard .....ik schrok mij een hoedje.
En die kregen ik in weken dat ik niet echt mij zelf was en besloot er pas wat mee te gaan doen als ik daar aan toe was en mijzelf terug had gevonden.
Ik heb inmiddels vakantie gehad... Een prachtig wandelvakantie in Tsjechiƫ.
En door middel van o.a wandelen en yoga heb ik mijzelf weer terug weten te vinden.
Want van verdrietig zijn kan je je eigen echt kwijt raken.

En toen de award wat is dat dacht ik......
Het is een award voor blog met nog geen 200 volgers..

Op Facebook heeft Studio Kees en grietje 126 volgers en op Instagram 76 en hoeveel ik er nu op mijn blog heb..... Kan ik nog niet terug vinden.... Weet vast iemand.

En door wie ben ik genomineerd door Naaistaart ....bedankt!


Ik heb er echt een DIY van gemaakt ... En ingelijst en hangt in mijn atelier  aan de wand... Gewoon om trots op te zijn.


Het is toch leuk als ze je waarderen. En dat doet mij goed. En ga gewoon verder.


kijk daar hangt de award!!!

Daar bij moest ik ook vragen beantwoorden om iets over mijzelf te vertellen..

1. Bergen of strand..... Strand.... Altijd mooi
2. Zon of sneeuw..... Zon
3. Zoet of zout... Zoet.... Gezien mijn hoge bloeddruk
4. Broek of rok.... Toch een broek... Ondanks dat ik heel veel rokjes maak en heb
5. Hakken of plat..... Plat... Ben al 1.76 cm..
6. Ochtend of avond.... Ochtend.....
7. Tv of naaien... Naaien.... Kijk alleen gtst 
8. Tricot of katoen... Tricot.
9. Doener of denker..... Doener
10. Fiets of voet.. Voet.... Wandel elke dag heerlijke ontspanning en meditatie
11. Zelf koken of laten brengen.... Zelf koken...... Zo leuks om weer iets nieuws uit te proberen.



Welke blogs heb ik genomineerd...
Dat was heel moeilijk omdat ik er heel veel lees en veel volg via IS...
En kon ook moeilijk vinden hoeveel volgers iedereen nog eigenlijk heeft...
Ik kan in iedergeval genieten van deze blogs...


1. Mijn thuisgebleven
2. Elke dag zaterdag 
3. Ardscath22
4. Jacqie69
5. Kreamade
6. Kris_bykrisblogspot
7. Lutgeers
8. Een dotje wat
9. Fievefieve
10. Van Jansen 
11. Readkape
12. Studio zakka

En er zijn nog veel meer blogs die ik volg en zo leuk zijn.....Maar moest een keuze maken.

Mijn vragen aan jullie....

1. Wat is jullie to do list voor de komende tijd..... Op creatief gebied dan...?

2. Waar kan je op crea gebied zo van genieten!

3.  En heb je nog een droom..?


Ik ben benieuwd..... Geef je mij een seintje als je er over schrijft..
Groetjes uit noord Holland, Linda Kruijer 

studiokeesengrietje@gmail.com




1 opmerking:

  1. Leuk dat je er blij mee was :). Hopelijk deed de vakantie deugd en ben je er terug wat bovenop!

    BeantwoordenVerwijderen