maandag 12 december 2016

Het kraagje dat zwingt !!!

Het kraagje dat zwingt.

De bloes is helemaal terug van weg geweest.
Je hebt zelf een stukje bloes.


Leuk voor onder en shirt of trui.
Het staat netjes en maakt het net af.
En ik was dan ook gelijk verkocht, 
 toen ik dit zag in de winkel.
Complimenten van alle kanten.

Maar ik wilde er wel meer. 
Verschillende kleuren of printjes.
Als creatief persoon ging ik aan de slag.

De bloes van mijn inmiddels overleden stiefvader moest er aan geloven en ben heel blij met het eindresultaat.

Daarom maakten ik deze DIY voor jou.



De helft van het voorpand knipt ik door.
Dit ivm de druk knopen.
Druk knopen op je borst, leek mij geen goed plan.









Om er een nieuw stuk kantoen aan vast te naaien.




En dat in geen 5 minuten.

Daarna kan je de buitenrand afwerken met de lockmachine.



Ta aaaa ....
Dat smaakten naar meer....
Manlief draagt alleen geen blouse dus werd
 het een bezoekje aan de kringloop.


Kringloop Harenkarspel is de kringloop bij mij om de hoek.
Een kringloop met oud en nieuwe producten.
De moeite waard voor een bezoek.




3 kraagjes erbij.

Maar wat nu welke van de 4 zal ik nu dragen.
Veel plezier ermee.

Liefs Lin












1 opmerking: