zondag 23 juni 2013

Denemarken 2013

                      Nog een paar weken en dan is het vakantie.


                      En daar waren wij hier thuis vandaag flink mee bezig...
 
Rijden we alles op 1 dag of gaan we 1 dag eerder en nemen we een hotelovernachting... wat willen we daar gaan doen....en wat wil ik daarvoor allemaal nog gaan doen...
 
 
 
 
Voor dat ik in de auto zit...dit nog even doen en dat nog even...
en de groententuin ook nog netjes achterlaten..
Ja ben blij dat ik in de auto zit...
 
 
We zitten daar op 2 plekken... leuke schattige huisjes op een camping.
1x aan zee en de andere keer in het binnenland..
 
 
Nu vraag ik jullie.... om tips, ideetjes enz..
 
Leuke uitjes, kringloopwinkeltjes... leuke andere dingetjes waar je echt heen moet.........................................
 
Kan ik manlief even voorbereiden..hiihihihih
 
 
 
Gauw nog even achter de naaimachine.... ga nog een aantal tassen maken voor de Juffen van de kids en nog wat kledij....
 
liefs Linda

 


2 opmerkingen:

  1. Hoi, ik weet dat Ingrid van ingthings.blogspot.nl laatst ook in Denemarken was. In Kringloopwinkels. Misschien kan je haar vragen hoe ze er aan gekomen is. Mijn Denemarkervaringen gaan 20 jaar terug. Toen deed ik nog niet zoveel met kringloop...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda, op je vraag over de crafternoon: deze is in Rotterdam bij Elle Aime.

    En Denemarken, een heerlijk vakantieland! Veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen