woensdag 12 juni 2013

Duitsland 2013

 
Duitsland 2013
 
 
 
 
 
 
Als woonbegeleidster bij verstandelijk gehandicapten ging ik weer eens mee
vakantie, met nog 2 collega,s en 12 bewoners
Gingen wij 8 dagen naar de Moezel.
 
Zoals jullie al hadden gezien.... zag mijn slaapkamer er schattig uit...
 
 
Dat maakten alles weer goed want 8dagen van huis af... is best ff doorzetten
in het begin...
Maar manlief en de peuter en kleuter hadden er geen moeite mee.
 
Dus daar ging Mama..
 

 
 
Naast het harde werken de toerist uithangen...
Even een fotoootje van de rijn....
 
 
De reden door echte duitse dorpjes
 
 
Gingen naar een middeleeuwse markt, bos, stad en nog veeel meer.
 
Een week van huis is een week geen naaimachine en geen stofjes...best afkikken!
 
Dan kom je er achter dat je best verslaafd ben....
 
 
Helemaal als je in de stad Koblens loopt en een inimini naaimachine in de etalage ziet staan......
En ga je de bocht om en loop je langs een.....naaimachine winkel....
 
Dan gaat het gewoon kriebelen..
 
Weer een paar dagen later lopen we in een schattig duits dorpje..... daar kreeg ik weer
de kriebels... weer een leuk winkeltje...eeen stoffen winkel.
Ohhhhh... en daar ben ik heel even binnen geweest... maar we moesten verder...met de groep.....
 
 
 
 



 
 
Maar ik ging naar buiten met een leuk couponnetje...
 
 
Wat zal ik daar eens mee maken????
 
 
 
 
Dan kom je weer thuis en dan zie je je schatjes weer wat ben je dan blij....
De bewoners hebben een pracht vakantie gehad en
 ik heb ze weer een stukje beter leren kennen en das ook genieten!
 
Van de week weer veel aan het werk geweest in onze groententuin.... maar daarover een andere keer weer meer!
 
Liefs Linda
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten