vrijdag 7 december 2012

 En daar is de Studio... nieuw behang, met van die schattig vogeltjes in een kooi.... zilver met wit... samen met 2 grote breede planken, kunnen we weer alles kwijt.
En de ruimt lijkt zo veel groter, ben er heel blij mee.



 
 
En dochterlief kreeg een schattig naaimachine van de Sint en daar was ze heel blij mee.
Tot dat ik de studio had ingericht..... en toen wilde ze alleen maar achter de mijn zitten!
 

 
Later kwam het toch nog goed... gelukkig.
En heb mij deze week verblijd met een aanzettafel voor de naaimachine,zo ontstaat er een groot werkvlak.. en dat bevalt goed.
Heb er van de week alweer heel wat rokjes en kussen mee gemaakt.





En toen was het echt winter!
Samen een sneeuwpop gemaakt.
 
 
 
Zo als ik al schreef ben druk bezig met kussen, rokjes, hanger en slingers voor de kerstmarkt in Krabbendam.
Deze kerstmarkt is op zaterdag 15 december van 10-16 uur.
En ook nog verder mijn bestellingen, gezellig druk noemen we dat!
Van de week volgt een foto.
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten