maandag 31 december 2012

Terug blik 2012

31 december 2012... de laaste dag van het jaar.
 
 
 
Het jaar dat Studio Kees en Grietje werd opgericht.
Alle hobby en naaiactiviteiten werden  samengevat op mijn facebook pagina en nu maar liefst 94 volgers..... sinds 2 maanden op een blog.
Facebook een blog ja ik las het van een ander maar zelf.... en dan toch de stap gezet.
 
Daarom wil ik mijn zus Maaike en moeders Heleen en de gezusters Pot bedanken want dat was net genoeg om de eerste stap te zetten, een nieuwe fase in mijn leven.
En ik kan er zon van genieten en helemaal als ik anderen zo blij kan maken.. dan ben ik toch wel heel trots.
 
Van rokjes, tashangers/sleutelhangers, jurken, woonkussens, tasjes, slingers.... je kan het niet bedenken of ik maakten het..... om maar niet mijn twee nieuwe naaimachine te vergeten.
Want toen ging ik na 20 jaar ervaring pas echt naaien achter de naaimachine.
 
Begin december moest dan ook de Studio opknappen om zo een prettig plekje te maken voor mijzelf.
En ben heel blij met het eindresultaat.
 
Nu zijn we 11 maanden verder, 94 facebook-fans, ruim 60 rokjes en 7 blogs verder.
En nog vele ideetjes voor op het lijstje van 2013.
 
Het gaat buiten flink te keer... we waaien het oudjaar uit, vanmiddag nog even met de kinderen naar de Hertjes in de dierentuin geweest.
 
tot gauw, Liefs Linda
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten