vrijdag 14 december 2012

Schrubben....DIY

Als je altijd voor een ander aan het zorgen ben
 
Thuis
Vrienden
Op school
Werk
 
 Dan moet je goed voor jezelf zorgen....
 
En toen ik een paar weken terug nog veel tijd over had en een keertje Koffietijd op RTL 4 keek.... kwam dit recept langs.... en heb het uitgeprobeerd.
Als je dit uitvoerd ben je heerlijk zacht na afloop en voel je heerlijk......
 
DIY, Do it yourself.....
 
Maak je eigen Schrub!


 
Met: Honing, zonnebloemolie of olijfolie en suiker.
In mijn geval werd het geleiduiker.... want met suikerklontjes leek mij gen optie...
 
 
 


Doe  alles in een kom, en  meng alles goed door elkaar.





En hier het resultaat....Zelf verpakte ik het in een glazen IKEA potje leuk etiket er aan ( ook DIY) en gaf het mijn moeder voor haar verjaardag en een potje voor mij zelf....

En heb het van het weekend gebruikt...... ja..... het is heel voedend voor je huid ...... zacht!!!
Succes hoor graag of jij het ook heb uitgeprobeerd!

Nu weer snel achter de naaimchine... druk druk voor de kerstmarkt waar ik sta.. in Krabbendam zaterdag 15 dec van 10-16 uur.



Groetjes Linda

2 opmerkingen:

  1. Scrubben is zooo lekker! Heb de uitzending ook gezien, maar was het alweer vergeten...dank voor het geheugensteuntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee nu weet ik eindelijk het geheim! ga het morgen eens met mijn meiden maken, en ik ga het met frambozensiroop proberen, dat ruikt altijd zo lekker vind ik. Je zult het gaan zien op mijn blog. Ik ga je volgen. Mag ik uitnodigen op mijn blog? groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen